Λ. Αυγενάκης: «Η Σύμβαση “Σεντ Ντενί” προσεγγίζει το ζήτημα της αντιμετώπισης της βίας βασισμένη στην απαραίτητη συνεργασία Πολιτείας, διοργανωτριών αρχών, ΠΑΕ/ΚΑΕ και αθλητικών συλλόγων, τοπικής αυτοδιοίκησης, Αστυνομίας και ιδιωτών»


Χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.