«Γηπεδούχοι στο Αύριο του Ποδοσφαίρου», πράξη πρώτη της ανοιχτής συζήτησης του Υφυπουργού Αθλητισμού με τα ερασιτεχνικά ποδοσφαιρικά σωματεία της Θεσσαλίας


Χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.