Ψηφίστηκε η αναστολή για ένα χρόνο της αυτοδίκαιης διαγραφής, από τα Μητρώα μελών των αθλητικών ενώσεων και των ομοσπονδιών, όσων ερασιτεχνικών σωματείων δεν θα έχουν εγγραφεί στο Μητρώο του Υφυπουργείου Αθλητισμού έως και τις 31/7/2022


Χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.